Pentru remedierea unei avarii survenite în cursul dimineții de 5 martie la conducta de alimentare cu apă, de pe bdul. Aurel Vlaicu, din municipiul Constanța, s-a impus restricționarea traficului auto pe o singură bandă de circulaţie, tronsonul cuprins de străzileNicolae Filimon şi Alba Iulia, în intervalul orar 08,00 -14,00.
Pentru efectuarea reparației, zona menționată a fost împrejmuită și semnalizată corespunzător, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată și Poliția Locală.
Abonaţii deserviţi nu sunt afectaţi de această lucrare, întrucât echipele de intervenţie încearcă să efectueze reparaţiile cu conducta sub presiune.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Pentru executarea lucrărilor de remediere a unor avarii pe conducta de alimentare cu apă cu diametrul de 600 mm din incinta stației de pompare apă Cota 20 Ovidiu, respectiv pe conductele de aducțiune cu diametrul […]
Comuna Cumpăna e în sărbătoare: timp de două zile în localitate a răsunat muzica populară de la Căminul Cultural, pe a cărui scenă au urcat cei mai talentați tineri artiști în cântec popular. Este un […]
Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în dimineața de 19 octombrie că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 142, 140, 139, 145, 146, 138, 147, […]
Be the first to comment