“Student de 10” îi premiază pe studenții cu rezultate excepționale cu acces gratuit la Festivalul Neversea

Festivalul Neversea. FOTO Neversea

Festivalurile UNTOLD și Neversea sunt și anul acesta alături de studenții de 10 din România oferindu-le experiențe memorabile în cadrul celei de-a treia ediții a campaniei “Student de 10”.

Campania care susține performanța în educație, este susținută de Kaufland România și va premia studenții de la universitățile de stat care trec sesiunea de vară cu nota 10 cu acces gratuit la UNTOLD sau Neversea.

Toți cei care au trecut cu brio de sesiunea din vară vor putea achiziționa abonamentele la festivaluri la un preț special cu 40 de euro discount.

Edy Chereji, Co-Fondator UNTOLD Universe:

“Student de 10” este o campanie dedicată tinerilor care se remarcă prin rezultate academice deosebite. Este un moment în care răsplătim excelența și performanța în educație, oferindu-le absolvenților de top experiențe de neuitat. Cei care reușesc să obțină nota maximă la sesiune vor avea ocazia să trăiască magia unor evenimente muzicale de talie mondială, UNTOLD și Neversea. Această inițiativă confirmă angajamentul nostru de a susține și încuraja tinerii să aspire la performanță, recunoscând eforturile lor academice prin experiențe memorabile. Campania nu doar că promovează valorile educației și dedicării, dar și oferă tinerilor motivația de a continua să exceleze.”

Estera Anghelescu, Director Recrutare și Brand de Angajator la Kaufland România & Moldova:

”Noi credem că este important ca munca să fie răsplătită, iar performanța recunoscută. Acesta a fost motivul care ne-a determinat să susținem timp de trei ani la rând studenții de nota 10, prin parteneriatul dintre Kaufland România și Neversea & UNTOLD. Este important să le arătăm acestora că rezultatele lor contează și că primesc recunoștința meritată, în special pentru că avem nevoie de tineri responsabili și pasionați de domeniile pe care le studiază. Această convingere se reflectă și în cadrul companiei Kaufland, unde oferim tinerilor programe dedicate la care pot participa încă din timpul studiilor, fie că este vorba de programe de internship, traineeship, sau de joburi part-time și entry-level. Îi așteptăm pe toți cei de nota 10, și nu numai, să se bucure la Neversea și UNTOLD de o binemeritată pauză de distracție și îi invităm în zona DayDreaming by Kaufland din festival pentru experiențe inedite, premii și informații despre oportunitățile de carieră din cadrul companiei.” a spus Estera Anghelescu, Director Recrutare și Employer Branding la Kaufland România

Absolvenții care doresc să fie răsplătiți pentru performanța lor, în cadrul campaniei, o pot face accesând link-urile: https://wkf.ms/4ckXexU pentru UNTOLD și https://wkf.ms/45FioVx pentru Neversea.

Neversea, cel mai mare festival de muzică organizat pe o plajă din Europa, a ajuns la cea de-a 6-a ediție. Anul acesta, la festivalul care va avea loc între 4 și 7 iulie în Constanța, vor ajunge peste 100 de artiști naționali și internaționali precum: Maluma, Nick Carter, G-Eazy, Bebe Rexha, Tinie Tempah, DJ Snake, Dimitri Vegas, Sofi Tukker, Steve Aoki, Mahmut Orhan, Salvatore Ganacci, Tujamo și mulți alții.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*