Românii încep să fie atrași de sudul litoralului. După ani buni în care stațiunile din zonă au fost lăsate în paragină și Primăria Mangalia nu s-a ocupat de promovarea turismului, iată că situația începe ușor să se schimbe.
Dupa un sezon inceput intens, cu evenimente si infotripuri organizate in parteneriat cu Asociatia Litoral – Delta Dunarii, din informatiile transmise de catre touroperatori, vanzarile pe litoralul romanesc prezinta o crestere de aproximativ 50% fata de anul trecut, si estimam un bilant general total cu o crestere de cca 30% la finalul sezonului, fata de ultimii 8 ani.
“Este pentru prima oara in ultimii ani cand in top 3 al cererilor si preferintelor de vacanta pe litoral, o statiune din sudul Litoralului urca pe locul al doilea, dupa Mamaia, devansand Eforie. Vorbim despre Venus, ca urmare a investitiilor si dezvoltarii pe segmentul hotelieri de 4 si 5 stele si pe All Inclusive. Per total, se vand cel mai bine hotelurile de 3 si 4 stele, si a scazut cererea pe 2 stele. Extrem de important este faptul ca proape 40% din turisti si-au rezervat vacanta la mare inca din toamna-iarna trecuta, cand noi am dat startul programului “Inscrieri Timpurii”. Pe langa evenimentele anuntate in Calendarul de Evenimente lansat in luna februarie de catre Asociatia Litoral – Delta Dunarii, continuam sa anuntam surprize si premiere. De saptamana viitoare, dam startul unui Carnaval de poveste, ce se va derula in fiecare zi de joi in Mamaia si Parcul de Distractii- Sat Vacanta. In premiera, lansam in acest Carnaval “Shake Down Mania 2016 – demonstratie si invitatie la test drive Freewheel ( hoover boards), in parteneriat cu E-Boda si Federatia Romana de Automobilism Sportiv, un nou eveniment finantat din bugetul taxei de promovare Mamaia – Sat Vacanta, Continuam in forta cu marile evenimente ale verii, Mamaia Color Run, Gala Superkombat, Mamaia Strongman, Mamaia Music Awards si Mamaia Music Week, Zilele Marinei, Festivalul Antic Tomis si Parada Antica Mamaia, Sunwaves Mamaia, Campionatul Mondial de Bob pe roti si o noua surpriza – anuntam o etapa de Campionat National de Drift, pe care o aducem la Constanta si Mamia, impreuna cu Federatia Romana de Automobilism Sportiv ( FRAS)”, a declarat Corina Martin, președinte ALDD.
“Ne mandrim cu un litoral foarte frumos si care se dezvolta intr-un mod constant, ne pozitionam foarte bine la capitolul vanzari, iar sudul litoralului observam ca vine cu pasi repezi din urma. Nu poate tot litoralul sa fie la fel, cunoastem deja ca sudul, in momentul de fata, se adreseaza familiilor, Eforie este recunoscuta pentru tratamentele balneare iar Mamaia, atat pentru familii, relaxare, dar in mod cert este in topul preferintelor iubitorilor de distractie si entertainment, datorita taxei de promovare administrata de catre Asociatia Litoral – Delta Dunarii sub conducerea ANAT. Ne-ar fi de folos o implicare reala a Ministerului Turismului in sensul de a investi ceva mai multi bani pentru promovarea litoralului romanesc, astfel incat, atunci cand vorbim de turism strain, sa nu discutam doar despre charter-ul cu israelieni.”, a spus Alin Burcea, Presedinte ANAT.
Be the first to comment