Serviciului Public de Impozite și Taxe Constanța (SPIT) readuce în atenția cetățenilor chestionarul de evaluare privind satisfacția contribuabilului implementat la nivelul instituției încă din anul 2012, care poate fi completat atât în format fizic în orice agenție fiscală, cât și online, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro.
Prin completarea primelor 5 întrebări este evaluată calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului agențiilor fiscale, precum și confortul spațiilor de așteptare, prin bifarea cu un calificativ de la 1 la 5 (1 fiind cel mai scăzut și 5 cel mai ridicat). Întrebarea nr. 6 este rezervată propunerilor și sugestiilor ce pot contribui la creșterea calității serviciilor SPIT.
Chestionarele completate sunt monitorizate permanent, iar sugestiile formulate sunt analizate de către managementul instituției în vederea identificării posibilelor propuneri de îmbunătățire a serviciilor pentru contribuabili.
SPIT îndrumă contribuabilii să completeze chestionarul de satisfacție, întrucât este esențială identificarea exigențelor comunității locale pentru a putea veni în sprijinul acesteia.
Be the first to comment