Restaurantul Delfinul din Constanța a fost închis și amendat din nou de Protecția Consumatorului după ce comisarii au constat că acesta funcționa deși nu remediase niciuna dintre problemele semnalate la controlul anterior.
„În baza unui apel telefonic, prin care am fost anunțați că unitatea de alimentație publică oprită temporar de la prestarea de servicii până la remedierea deficiențelor constatate funcționează, o echipă de comisari din cadrul CJPC Constanța s-a deplasat în vederea verificării remedierii deficiențelor menționate în procesul verbal de constatare a contravenției. S-a constatat că deficiențele constatate nu fuseseră remediate, operatorul economic sfidând măsura dispusă. Deși nu remediase abaterile care pun în pericol sănătatea consumatorilor, operatorul economic continua să servească preparate culinare consumatorilor”, au precizat reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța.
Drept urmare, a fost întocmit un nou document de control, iar societatea care administrează localul, SC MB Delfinul SRL, a fost sancționată cu o amendă de 6.000 de lei. Totodată, s-a propus măsura complementară de închidere definitivă a unității.
Societatea care administrează restaurantul Delfinul din Constanța, SC MB Delfinul SRL, a fost amendată joi, 17 noiembrie, cu 8.000 de lei de comisarii de la Protecția Consumatorului Constanța pentru o serie de abateri, între care materii prime cu limită de consum depășită, sau prezența gândacilor în bucătărie. Tot atunci a fost dispusă și măsura de oprire temporară a prestării serviciului de alimentație publică până la remedierea deficiențelor constatate.
Be the first to comment