Primăria Constanța va organiza joi, 15 aprilie, o dezbatere publică cu privire la proiectul de hotărâre pentru aprobarea „Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța”.
Astfel, potrivit reprezentanților instituției, dezbaterea va fi organizată de la ora 10.00, în sistem online, în vederea prevenirii răspândirii virusului având în vedere contextul actual cauzat de pandemia COVID-19.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, rubrica Transparență decizională/Informare și consultare, iar informații suplimentare pot fi obținute la tel. 0241/485.890, 0241/488.169.
Înscrierea pentru ordinea luării cuvântului la dezbaterea publică se va face accesând formularul de înscriere până miercuri, 14 aprilie, ora 13.00, utilizând linkul: https://forms.gle/9hMBNc1Uzn77AbBXA. La rubrica „Observații cu privire la regulament”, se va face referire expres la articolul din regulament ce se solicită a fi analizat.
Participarea la dezbaterea publică se va face accesând în data de 15 aprilie, următorul link:
https://zoom.us/j/3279944121pwd=czNIYnp0UUFMRnExS0cvZVI1ZkpoZz09.
- Participarea persoanelor interesate se va face în limita unui număr de 150 de persoane.
- Durata ședinței publice: 2 ore
- Luarea cuvântului: în ordinea înscrierii
- Timpul alocat luării cuvântului: 1 minut.
Fiecare participant, la luarea cuvântului se va prezenta, discuția va fi succintă, fără a utiliza un limbaj licențios, tonalitate ridicată, iar punctele de vedere exprimate vor fi strict pe baza articolelor din proiectul de act normativ invocate în amendamentele transmise. Orice revenire asupra unui articol discutat deja nu va fi luată în calcul și va duce la excluderea din întâlnire.
Potrivit prevederilor art.7 alin (10) lit. b) din Legea nr. 52/2003, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuție.
Be the first to comment