Având în vedere contextul epidemiologic actual, revenim cu un apel către toți abonații societății, pe care îi rugăm insistent să evite deplasările la sediile RAJA în perioada care urmează, atât pentru protecția proprie cât și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație. În această situație, reamintim că societatea noastră a redus programul de lucru cu publicul.
În continuare, consumatorii pot solicita informații sau adresa petiții/sesizări Biroului de relații cu clienții, de Luni până Vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00, la nr. de telefon 0241.924, tastele 4/5/6 sau pe adresa de e-mail serviciul.relatiiclienti@rajac.ro.
Pentru Birourile Contracte, Facturare, Avize și Juridic, de la nivelul întregii arii de operare, programul de lucru cu publicul este de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00 – 12.00.
Casieriile RAJA au program normal de lucru, însă solicităm tuturor clienților să evite aglomerația și să mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur.
Pentru orice alte informații, documente specifice, date de contact site-ul www.rajac.ro le stă la dispoziție tuturor clienților noștri. Cei care vor să transmită documente, înscrisuri sau acte specifice, o pot face pe adresele de e-mail ale centrelor zonale.
“Reamintim tuturor abonaților RAJA că una dintre principalele reguli de urmat pentru a se proteja de virusul COVID – 19 este spălarea în mod repetat a mâinilor cu apă și săpun! De aceea, societatea noastră a luat toate măsurile pentru a asigura furnizarea apei în regim continuu și în condiții de siguranță.”, au transmis reprezentanții SC RAJA SA.
Raja Murfatlar avem defect un hidrant pe str. Trandafirului colt cu str.Brindusei.Santul este plin cu apa,se prerde apa in cantitate foarte mare continuu. Va rugam reparati defectiunea.Multumesc