RAJA a anunțat că în urma ploilor abundente, la dispeceratul societății s-au înregistrat 106 reclamații, cele mai multe din municipiul Constanța

Străzi inundate în Constanța

RAJA a anunțat că în urma ploilor abundente, din cursul nopții, la dispeceratul societății s-au înregistrat 106 reclamații, cele mai multe din municipiul Constanța.

De asemenea, mai multe localități au rămas fără apă potabilă.

„În cursul nopții trecute, din cauza rafalelor de vânt, s-au înregistrat multiple fluctuații și întreruperi de tensiune, la nivelul mai multor stații de pompare și tratare apă potabilă. În această situație, abonații din localitățile Biruința, Topraisar, Pecineaga, Vânători, Costinești, Dulcești au rămas fără apă la robinete.
Și la Stația Tatlageac s-a înregistrat o cădere de tensiune în intervalul orar 03.00-5,25, și a fost sistată în această perioadă furnizarea apei către consumatorii din localitățile: Mangalia, 23 August, Cap Aurora, Jupiter, Olimp, Saturn,Venus și Neptun.
În urma ploilor abundente, ce au depășit cu mult debitele de preluare ale sistemului de canalizare, într-un interval scurt de timp, la dispeceratul societății s-au înregistrat 106 reclamații. Cele mai multe au venit din municipiul Constanța – zonele stațiunea Mamaia, Delfinariu – Piața Chiliei, zona Dacia, b-dul 1 Mai, str. Șoseaua Mangaliei, cartierul Faleză Nord – Ion Rațiu, Km 4-5, cartier Coiciu și zona Gară. În restul județului, s-au înregistrat sesizări din localitățile Agigea, Cumpăna, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Tuzla, Mangalia și stațiuni. Echipele de intervenție s-au aflat permanent în teren și au răspuns la toate solicitările primite” – RAJA.

La nivelul municipiului Constanța, în continuare se asigură permanența cu 17 echipe de intervenție, iar în restul județului cu alte 31, dotate cu toate utilajele necesare.
La nivelul RAJA SA, activitatea comandamentul pentru situații de urgență și implicit asigurarea permanenței prin cele 48 de echipe de intervenție a fost prelungită până luni, 02 septembrie 2024, ora 08.00.

„Recomandăm abonaților care întâmpină probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare să le sesizeze la dispeceratul societății, apelând numărul 0241.924, tasta 3, pentru a se putea interveni în cel mai scurt timp în remedierea situațiilor.
Totodată, rugăm consumatorii să manifeste înțelegere, întrucât defecțiunile apărute în sistemul de alimentare cu energie electrică, cauzate de condițiile meteorologice actuale, nu sunt sub controlul echipelor noastre. Imediat ce situația va permite și alimentarea cu energie electrică va fi restabilită în zonele afectate, imediat se va relua și distribuția apei” – RAJA.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*