Ediţia a 7-a a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă” s-a desfășurat în perioada 15 iulie – 15 august 2016. Sponsorii și susținătorii proiectului: „Vivat, din grijă pentru familie”, „Angelini“ „Crucea Roşie-filiala Constanţa” și i-tour.ro.
Parteneri: IPJ Constanța, Autoritatea Națională pentru Turism, Asociația Litoral Delta Dunării, Asociația „Ion Movilă“ Eforie Techirghiol, Asociația Patronală Mamaia, Asociația Națională a Salvamarilor și Scafandrilor Profesioniști.
Au fost organizate ieșiri pe plajele de la Sulina și Mamaia, Eforie Nord, Mangalia și Constanța.
Anul acesta au fost distribuite gratuit, pe plajă, aproximativ 20.000 de brățări de vacanță și accesorii specifice sezonului estival. Totodată, sute de brățări au fost oferite și de polițiștii de la IPJ Constanța, în stațiunile de pe litoral, în cadrul acțiunilor de prevenire. Brățările de vacanță fost expuse și la Telegondola din Mamaia, iar Diana Slav, inițiatorul Constanța Free Tour, le-a oferit turiștilor dornici să descopere zona veche a orașului Constanța acest accesoriu util.
Până pe 15 septembrie, Brățara de Vacanță poate fi procurată gratuit de la sediul Radio Constanța/Radio Vacanța.
„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabiliate socială demarat de Studioul Regional Radio Constanţa.
„Brăţara de Vacanţă” este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatori. Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani. Pe brățara de vacanță se trec numărul de telefon al părintelului și numele copilului, astfel, în momentul în care copilul se rătăcește pe plajă să poate fi găsit mult mai ușor.
Campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brățara de Vacanță” a ajuns la a șaptea ediție, iar în primele șase sezoane care au fost distribuite în unităţile de cazare, la recepţie, la sediile poliţiilor din staţiunile de pe litoral, în farmaciile partenere din Constanţa, Tulcea şi din ţară.
Din 2010 şi până în prezent, au fost realizate peste 120.000 de brăţări, iar în programele Radio Constanţa/ Radio Vacanţa au fost difuzate aproximativ 1.050 de anunţuri despre copiii care s-au rătăcit pe plajă şi care au ajuns înapoi la famiile lor prin intermediul brăţării de vacanţă. În anul 2010, proiectul a fost nominalizat la gala PR Award România la categoria „Buget Mic/Creativitate Mare”.
Be the first to comment