Problemele orașului Hârșova pot fi spuse la „Telefonul cetățeanului“, o linie telefonică înființată de primărie

Primăria Hârșova. FOTO Adrian Boioglu

Primăria orașului Hârșova a pus la dispoziția localnicilor o linie telefonică gratuită, „Telefonul cetățeanului“, pentru ca astfel administrația locală să poată răspunde mai ușor la problemele oamenilor.

„Telefonul cetățeanului“ poate fi apelat la numărul 0800.803.333, iar localnicii pot sesiza probleme de interes local, sesizările fiind preluate și transmise spre soluționare, în cel mai scurt timp, pentru a veni în sprijinul acestora și a menține astfel permanent legătura cu cetățenii comunității.

Reprezentanții Primăriei Hârșova au precizat că numerele de telefon de pe care se va apela și mesajele transmise vor fi înregistrate.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*