Pentru a fi la curent cu toate problemele din spitalul Medgidia, primarul Valentin Vrabie a luat o decizie prin care toți pacienții nemulțumiți îi vor putea comunica problemele. Astfel, Primăria a amplasat pe holul unității de primire urgențe a Spitalului Municipal Medgidia o casuța poștală unde pot fi depuse sugestii și reclamații.
Astfel, doleanțele celor care trec pragul spitalului nu vor rămâne neauzite, ele fiind aduse la cunoștință, zilnic, primarului Valentin Vrabie.
Conducerea municipalității dorește astfel să contribuie la îmbunătățirea actelor și serviciilor medicale desfășurate în Spitalul Municipal Medgidia.
Imediat după publicarea acestei decizii, nu au întârziat să apară sesizările, chiar și pe pagina oficială a edilului din Medgidia.
“Cum e posibil ca noi cei asigurați care mergem poate o dată la 5 ani în spital și ai nevoie de un bandaj sau ajungi cu un copil pentru o perfuzie ceva , iar cei de acolo te trimit să cumperi tot, pe motiv că nu au nimic? Iar cei de etnie neprecizată care nu muncesc și manâncă banii statului degeaba ajung cu salvarea și au prioritate chiar dacă nu au plătit vreodată bani la sănătate? Și mai fac și scandal, țipă, se tăvălesc fac un circ de toată sila”, a postat Cristian Viorel.
Până acum 2 luni de zile așa se întâmpla, însă acest lucru s-a schimbat în sensul că toate materialele necesare în Spitalul Municipal Medgidia sunt asigurate de primărie în totalitate la această oră, i-a răspuns primarul Valentin Vrabie.
Be the first to comment