37 de copii care nu au văzut niciodată Marea Neagră vor avea ocazia să o cunoască de ziua lor, 1 Iunie, în campania desfăşurată de turoperatorul Paralala 45, #PrimaZiLaMare. Copiii, care au vârste cuprinse între 7 și 14 ani, şi se află în grija Organizației Umanitare Concordia, vor petrece cinci zile pe litoralul românesc.
Programul campaniei cuprinde activităţi educativ-distractive la malul Mării Negre (staţiunea Jupiter), dar şi vizitarea Definariului, Portului Tomis, Cazinoului Constanţa, Fermei Animalelor Ograda Veseliei la Constanţa şi a Palatului Parlamentului la Bucureşti, în perioada 31 mai – 4 iunie.
Campania #PrimaZiLaMare a apărut ca urmare a evidenţierii în mediul public a unor studii de piaţă despre numărul românilor care nu au văzut niciodată Marea Neagră. Astfel, un studiu IRES arată că 22% dintre români nu au fost niciodată la mare, în timp ce unul realizat de World Vision Romania și de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca evidențiază că jumătate din copiii din România au risc de sărăcie și excluziune socială.
„Susţinem de mai multă vreme tânara generaţie în dezvoltarea ei, şi mai ales copiii cu posibilităţi materiale reduse. De data acesta, chiar de ziua lor, pe 1 Iunie, prezentăm Marea Neagră unor copii care nu au văzut-o niciodată. Ne dorim ca #PrimaZiLaMare să devină o campanie naţională şi din 2018 mai multe agenţii de turism membre sau nemembre ale Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism să ni le alăture şi cât mai mulţi copii să se bucure de o vacanţă pe litoralul românesc”, spune dr. Alin Burcea, CEO Paralela 45 și președinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.
#PrimaZiLaMare face parte dintr-o serie de campanii de responsabilitate socială derulate de turoperatorul Paralela 45 de-a lungul timpului, care au în prim plan educația, copiii defavorizaţi, protejarea mediului și activitățile culturale.
Agenţia de turism Paralela 45 a fost înființată în aprilie 1990, fiind una dintre primele trei agenții private din România. Turoperator consacrat în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, circuite culturale şi istorice în diverse destinaţii, programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, precum şi turism de business, Paralela 45 combină experiența acumulată în 27 de ani cu capacitatea de a ţine mereu pasul cu noile tendințe din turism. Compania are în prezent 40 de agenţii directe şi în franciză răspândite în toată ţara.
Concordia, organizație independentă neguvernamentală și non-profit care are ca misiune susținerea și (re)integrarea socială, familială, școlară și profesională a copiilor, tinerilor și familiilor aflate în dificultate, spre o viață independentă și autonomă, are o experienţă de 25 de ani în România. Proiectele Concordia se derulează în București, Ploiești și Ariceștii Rahtivani, Județul Prahova, și se adresează unui număr de peste 600 persoane în fiecare an.
Be the first to comment