Primăria Orașului Hârșova își reia programul normal de lucru, cu respectarea condițiilor speciale de distanțare socială și de securitate sanitară, în conformitate cu prevederile documentelor legislative speciale instituite în România pentru combaterea riscului de infecție cu coronavirus.
Programul va fi reluat începând de miercuri, 9 decembrie, conform orarului de funcționare stabilit:
- luni – joi: 08.00 – 16.30;
- vineri: 08.00 – 14.00.
Pentru mai multă siguranță, cetățenilor orașului li se recomandă utilizarea site-ului www.primaria-harsova.ro pentru rezolvarea situațiilor într-un termen mult mai scurt, având posibilitatea să:
- depuneți online cereri și diverse documente, iar răspunsurile vor putea fi transmise tot online, în funcție de preferințele dumneavoastră, economisind foarte mult timp; https://primaria-harsova.ro/depunere%20documente%20online
- urmăriți stadiul soluționării cererilor depuse de dumneavoastră, în baza numărului de înregistrare pe care îl veți primi; https://primaria-harsova.ro/verific%C4%83%20documente
- faceți sesizări online, privind situații legate de administrarea orașului, cu posibilitatea de a se identifica locația transmisă de cetățean, pentru o reacție cât mai rapidă; https://primaria-harsova.ro/raporteaza%20o%20problema
- puteți achita online taxele și impozitele locale, precum și amenzile, prin intermediul portalului “ghișeul.ro”. https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/; https://primaria-harsova.ro/amenzi%20online.
Be the first to comment