În conformitate cu noile reglementări prevăzute de Ordonanța de Urgență nr.70/14.05.2020, începând cu data de 18 mai, Primăria Municipiului Medgidia reia toate activitățile care implică relația directă cu publicul.
Serviciile din cadrul autorității locale continuă să relaționeze cu publicul și prin intermediul următoarelor date de contact, pentru preluarea tuturor solicitărilor, adreselor, petiţiilor, sesizărilor, reclamaţiilor, pentru solicitarea/obținerea de informații care au legătură cu activitatea instituției, consiliere cu privire la stadiul de soluționare a cererilor depuse:
- Telefon: 0241.812.300; 0241.810.077; 0241.810.088; 0241.811.000;
- Fax: 0241.810.619;
- E-mail: office@primaria-medgidia.ro;
- Pagină Facebook: https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiMedgidia.
De asemenea, pe pagina oficială a Primăriei Municipiului Medgidia a fost lansată platforma https://primaria-medgidia.ro/cic/sesizari/, unde cetățenii pot utiliza rubrica de sugestii și reclamații.
Be the first to comment