Consiliul Local Poarta Albă a fost nevoit să aprobe o Hotărâre prin care Primăria comunei își va restructura activitatea.
Potrivit edilului din localitate, a fost aprobată modificarea organigramei ce prevede restructurarea unor posturi din Primărie.
„A fost necesară adoptarea acestei Hotărâri de Consiliul Local deoarece Guvernul PSD a alocat comunei Poarta Albă cu 1,5 milioane de lei mai puțin decât în 2018 și a transferat, totodată, o cheltuială de un milion de lei, reprezentând indemnizațiile persoanelor cu handicap și salariile însoțitorilor persoanelor cu handicap”, a explicat Vasile Delicoti, primarul comunei Poarta Albă.
În urma acestei restructurări Compartimentul achiziții publice a fost comasat cu Compartamentul Urbanism, o persoană fiind nevoită să părăsească primăria Poarta Albă.
Conform art. 2 al Legii 98/2016, cel puțin două treimi din angajații Compartimentului Achiziții Publice trebuie să aibă studii superioare iar angajata din Primăria Poarta Albă nu are și, ca urmare, va trebui să părăsească administrația publică locală din Poarta Albă.
Vor mai părăsi primăria Poarta Albă un asistent medical comunitar, absolut necesar pentru că activa în cartierul „Via” unde nu există un cadru medical permanent, un referent în Compartimentul Implementare Proiecte, un șofer, un inspector din cadrul Compartimentului Urbanism și un polițist local. Atribuțiile acestora vor fi preluate de alți angajați ai Primăriei Poarta Albă, autoritățile locale fiind conștiente că activitatea va fi îngreunată.
„Solicităm Guvernului României să se gândească la viitorul comunităților locale și să aloce fondurile necesare supraviețuirii și dezvoltării acestora. În condițiile în care aceste posturi care sunt restructurate erau absolut necesare funcționării Primăriei Poarta Albă, vă atragem atenția asupra acțiunilor și hotărârilor promovate de Guvernul PSD care încearcă să închidă primăriile ce au dovedit că sunt competitive“, au mai transmis reprezentanții Primăriei Poarta Albă.
Be the first to comment