Primăria Constanța anunță lansarea unei noi aplicații pentru programarea online a actelor de identitate și a înregistrării vizei de reședință. Această inițiativă vine în urma numeroaselor solicitări ale locuitorilor din Constanța și a problemele semnalate de aceștia în procesul anterior de programare.
Noua aplicație poate fi accesată fie prin intermediul site-ului Primăriei Constanța, fie direct de pe pagina Direcției Locale de Evidență Persoane (DLEP) la adresa http://www.primaria-constanta.ro/dlep/acasa, apăsând butonul „Programare Online Evidența Persoanelor”. Interfața modernizată a aplicației oferă în prima pagină toate informațiile necesare pentru obținerea unei programări pentru preschimbarea sau eliberarea actului de identitate.
Un pas important în procesul de programare constă în consultarea calendarului și efectuarea programării propriu-zise. O noutate adusă de noua aplicație este distribuirea automată a cererilor pe ghișee, eliminând necesitatea selectării unui birou specific de către aplicant. De asemenea, datele disponibile pentru programare sunt deblocate automat în funcție de gradul de ocupare, cu o diferență de cinci zile față de ziua programată.
După finalizarea programării, solicitanții vor primi un e-mail conținând informații despre documentele necesare conform legislației în vigoare, în funcție de motivul cererii de eliberare a actului de identitate.
Este important de menționat că aplicația oferă posibilitatea de anulare a programării în cazul în care solicitantul nu poate ajunge în data stabilită. Prin accesarea link-ului din e-mail-ul primit, utilizatorii pot anula singuri programarea. Primăria Constanța încurajează utilizarea acestei facilități pentru a permite altor persoane cu nevoi urgente să beneficieze de un loc disponibil.
Be the first to comment