Primăria Constanța cheltuie bani pentru sponsorizarea unor emisiuni de propagandă pro-Făgădău. Și asta nu e tot. Bugetul a crescut în ultima săptămână la dublul fiecărei luni precedente.
Dacă studiem postările sponsorizate ale Primăriei Constanța, așa cum reies ele din raportul oferit de Facebook, primarul Decebal Făgădău este mare amator de conținut video în care vorbește pentru zeci de minute de unul singur.
În vara lui 2019, Făgădău a apărut într-o reclamă pe Facebook în care vorbea despre faptul că nu își mai dorește dictatură în orașul Constanța și cum decizia trebuie să aparțină tuturor. Vă aduceți aminte, dragi constănțeni, când a consultat Decebal Făgădău populația cu privire la cheltuirea unor sume pentru auto-promovare?
În luna septembrie 2019, alte două reclame video au fost publicate de Primăria Constanța și au avut buget de promovare.
Una dintre acestea a rulat pentru 3 zile și prezenta un video de 35 minute cu înregistrarea emisiunii în care Făgădău a fost invitat la un post de televiziune local. Acolo, edilul se lăuda cu lucrările de modernizare de pe bulevardul Mamaia, Lăpușneanu și cu spațiile verzi reamenajate.
Cu două săptămâni înainte, Primăria Constanța sponsoriza pe Facebook un alt video de 13 minute în care Decebal Făgădău făcea reclamă mascată unei acțiuni a BCR care aducea mașini electrice la Constanța.
În luna noiembrie, o declarație a primarului în funcție a fost și ea sponsorizată pe Facebook. Decebal Făgădău explica, într-un video de 3 minute cum va crește bursele pentru elevi.
Tot în noiembrie, 3 zile de reclamă pentru… Decebal Făgădău, care ne spune cum se face curățenie în autobuzele RATC.
Și dacă asta nu era de ajuns, cel mai mare buget de sponsorizare al unei postări – dublu față de bugetul lunar anterior – l-a avut un video cu primarul invitat la o altă televiziune locală. De această dată, edilul a vorbit peste o oră și 17 minute – cu mici intervenții ale moderatorului – despre proiectele pe care vrea să le dezvolte.
Primăria Constanța cheltuie bani în fiecare zi și pe o altă reclamă – una care prezintă o poză a orașului și care invită locuitorii să aprecieze Pagina de Facebook a Primăriei.
Raportul Facebook arată că Primăria Constanța a cheltuit 916 lei pe reclame care au de a face cu chestiuni sociale, de alegeri sau politică. 307 lei au fost oferiți Facebook în ultimele 7 zile. Aceste sume reflectă doar cheltuielile Primăriei Constanța pentru tematici electorale.
Reclamele Primăriei Constanța sunt administrate de Evonomix, o companie din Constanța care este legată de Primăria Constanța sau alte instituții subordonate acesteia, precum Serviciul Public de Impozite și Taxe și prin alte colaborări sau contracte.
Reclamele Primăriei Constanța sunt targetate pe întregul județ Constanța și sunt văzute în special de persoane cu vârste cuprinse între 35 și 54 ani.
Be the first to comment