Primăria Hârșova a anunțat că din această săptămână a fost implementat conceptul de City Manager, iar pagina web a primăriei, www.primaria-harsova.ro, va avea o nouă configurație, prin care se dorește facilitarea accesul cetățenilor la serviciile publice oferite de această instituție.
Astfel,
– se vor putea depune online cereri și diverse documente, iar răspunsurile vor putea fi transmise tot online, în funcție de preferințele dumneavoastră, economisind foarte mult timp;
– se va putea urmări stadiul soluționării cererilor depuse de dumneavoastră, în baza numărului de înregistrare pe care îl veți primi;
– se vor putea face sesizări online, privind situații legate de administrarea orașului, cu posibilitatea de a se identifica în locația transmisă de cetățean, pentru o reacție cât mai rapidă;
– se vor putea achita amenzile online.
Primăria Hârșova a anunțat că într-un timp foarte scurt, vor putea fi achitate online și taxele și impozitele locale, prin intermediul portalului “ghișeul.ro”.
Be the first to comment