Președintele Asociației Litoral – Delta Dunării, Corina Martin prezintă orașul Constanța la Atena. Evenimentul de promovare, organizat împreună cu Blue Air, organizația de Turism a Cipriului și Biroul de Turism al Orașului Torino adună în Grecia peste 150 de agenții de presă interesate să trimită turiști pe malul Mării Negre.
Campania de promovare din Grecia și Cipru apare înaintea primului zbor direct Constanța – Atena – Larnaca. Avioanele vor pleca de pe Aeroportul Internațional din Mihail Kogălniceanu din 4 iunie 2016.
Corina Martin spune că pentru evenimentele din grecia și Cipru a fost pregătită o versiune specială a clipului video pentru promovarea stațiunii Mamaia.
„Am construit o strategie de promovare eficientă, care urmăreşte atragerea de noi rute aeriene către Constanţa şi, odată cu acest obiectiv, campanii de promovare în ţările respective.
După acţiunile comune de promovare derulate cu companiile Blue Air (Italia şi Israel) şi Turkish Airlines (Turcia), pornim acum o campanie de promovare a staţiunii Mamaia, a litoralului românesc şi a Deltei Dunării în Grecia şi în Cipru, având în vedere că ne pregătim să lansăm cursa Constanţa – Atena – Larnaca.
Pentru evenimentul de promovare de la Atena am pregatit spotul de 1 minut şi broşura staţiunii Mamaia în limba greacă, materiale realizate din fondurile provenite din taxa de promovare. Pentru prima dată, o destinaţie turistică din România se promovează în Grecia, şi suntem onoraţi că participăm la acest eveniment alături de Cyprus Tourism Organization şi alături de Turismo Torino, organizaţia de turism a oraşului Torino”, a declarat Corina Martin.
Be the first to comment