Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Locală de Evidență Persoane, astfel:
Serviciul Evidență Persoane:
– referent clasa III, grad superior (1 post). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, cunoştinţe operare calculator folosind tehnici standard de procesare – nivel bază (Word, Excel), vechime minim 9 ani în specialitate studiilor necesare exercitării funcției publice.
Serviciul Stare Cvilă:
– inspector clasa I, grad debutant (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, cunoştinţe operare calculator – nivel bază (Word, Excel).
Proba scrisă se va desfăşura în data de 16.01.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 18.01.2018, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în perioada 15.12.2017 – 04.01.2018, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro. Persoana de contact – inspector Ilina Mirela.
Be the first to comment