Pentru al treilea an la rând, Asociatia Litoral – Delta Dunării participă la un targ de turism din Republica Moldova (după Târgul de Turism al Republicii Moldova în 2015 şi Tourism. Leisure. Hotels în 2016).
În perioada 6-9 aprilie, Mamaia, Litoralul şi Delta Dunării sunt promovate la cea de-a 22-a ediţie a Expoziţiei Internaţionale Specializate de turism, agreement şi industrie hotelieră “Tourism. Leisure. Hotels” , în standul României, asigurat de Ministerul Turismului.
Târgul este organizat de Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo” şi este susţinut oficial de Agenţia Turismului a Republicii Moldova, Asociaţia Naţionala a Agenţiilor de Turism din Moldova şi de Asociaţia Naţională a Turismului Rural, Ecologic şi Cultural din Moldova. Este cea mai importantă manifestare internaţională specializată din Republica Moldova. care prezintă toate segmentele industriei turistice, inclusiv ofertele agenţiilor de turism din Moldova şi din străinătate, ale companiilor aeriene, ale administraţiilor centrale şi locale care au în gestiunea lor activităţi turistice, complexelor hoteliere şi balneare și companiilor de transport.
„Consider Moldova o piaţă strategică pentru destinaţiile turistice româneşti şi încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agenţiilor de turism din Moldova pentru Litoralul românesc şi Delta Dunării, destinaţii turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câţiva ani în urmă. Continuăm această campanie, şi organizăm din nou o prezentare la Chişinău, dedicată agenţiilor de turism şi jurnaliştilor din Moldova. Bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovăm toate staţiunile de pe Litoral, dar şi Delta Dunării. În ultimii ani, numărul turiştilor moldoveni pe litoral a crescut constant şi urmărim să creştem, în continuare, circulaţia turistică între Moldova şi România. De aceea, ne vor fi alături şi colegi din alte Asociaţii de Promovare din România – Prahova, Tuşnad, Covasna, Govora, Băile Felix”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării.
„Suntem prezenţi pentru a treia oară la acest târg, care faţă de anul trecut beneficiază de un număr sporit de vizitatori, agenţii de turism, hoteluri, destinaţii, firme din turism, asociaţii de promovare. Delta Dunării vine cu pachete complexe şi atractive, de 3-5-7 zile şi pachete speciale early booking, în care sunt promovate diversele atracţii ale deltei şi principalele destinaţii: Crişan, Sulina, Sf. Gheorghe, Mila 23, Mănăstirea Stipoc, pădurile Letea şi Caraorman, salba de lacuri, partidele de pescuit crap, ştiucă, somn, biban, bird-watching, croaziere cu ambarcaţiuni rapide, caiace sau bărci cu rame, borşul tradiţional de peşte, evenimente precum Festivalul Borşului de Peşte, Cupa Deltei la Ştiucă, Festivalul de Film Anonimul şi multe altele. Estimăm anul acesta ca fiind unul din cei mai buni ani din ultima perioadă, găsirea unui loc liber la cazare va fi o adevărată provocare”, a precizat Daniel Iluşcă, Preşedinte Asociaţia Patronatului în Turismul din Delta Dunării.
Be the first to comment