Mamaia, litoralul românesc și Delta Dunării sunt doar o parte dintre zonele de vacanță promovate în aceste zile la târgul internațional de turism de la Londra “Destinations: The Holiday & Travel Show”.
Evenimentul are loc până pe 7 februarie, iar litoralul este reprezentat de delegația Asociației Litoral Delta Dunării, condusă de Secretarul General Marian Gorbănescu.
Reprezentanții ALDD spun că filmul de promovare al stațiunii Mamaia a rulat în tot acest timp pe ecranele din standul României al Autorității Naționale pentru Turism. Vizitatorii au primit materiale de promovare în limba engleză.
“Strategia Mamaia Style se bazează pe menținerea interesului crescut al turiștilor români fată de destinația noastră, dar și pe creșterea numărului de turiști străini pe Litoral și în Deltă Dunării. Ca atare, ne concentrăm acțiunile și bugetele pe piețele de pe care am reușit să atragem zboruri către Constanța, iar Marea Britanie intră între aceste piețe strategice pentru noi, în urma introducerii cursei Constanța – Londra de către compania WizzAir.
Încă din vara trecută lucrăm la un proiect de promovare a stațiunii Mamaia pe piața U.K. și suntem în discuții cu firme britanice organizatoare de evenimente, care au intrat în proiectul nostru. Ne propunem să promovăm Mamaia că locație pentru evenimentele lor.
Anunțăm astăzi primul rezultat concret în acest proiect. În luna iunie a.c., ALDD va aduce, în premieră, agenți de turism și organizatori de evenimente britanici în Infotrip în Mamaia, pe Litoral și în Delta Dunării. În premieră, organizăm împreună cu ei o sesiune de networking, care îi va aduce pe invitații noștri față în față cu cei mai importanți furnizori de servicii turistice de pe litoral: hotelieri, agenții de turism, transportatori, organizatori de evenimente, etc.
Mai mult decât atât, Asociațiile de Promovare Litoral – Delta Dunării și Asociația de Promovare București susțin astfel împreună una din componentele proiectului „Descopera Romania” al Federației FAPT, pe care de această dată îl adresăm pieței britanice de organizatori de evenimente. Mamaia și București vor intră astfel în ofertele companiilor specializate în evenimente că „reccomended locations” (locațiile recomandate) pentru evenimente muzicale, teambuilding-uri, petreceri de burlaci, evenimente corporate, etc. Proiectul este susținut și finanțat din bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării.
Be the first to comment