În perioada 19-22 ianuarie 2017, Asociaţia Litoral – Delta Dunării participă la târgul de turism Matka Helsinki (Finlanda). Continuăm astfel campania Mamaia Style, care promoveaza cele mai frumoase evenimente, plajele cu nisip fin, atracţiile pentru toate varstele, petrecerile şi distracţia în cluburi, serviciile hoteliere pentru toate gusturile.
Matka este principalul eveniment de profil din Finlanda, la care participă anul acesta peste 1000 companii din 80 ţări.
Asociaţia Litoral – Delta Dunării promovează la Helsinki potenţialul turistic, arheologic, cultural, terapeutic şi gastronomic al Dobrogei, prin intermediul materialelor reprezentative pentru cele două destinaţii pe care le reprezentăm: broşuri, hărţi şi materiale de promovare ale Consiliului Judeţean Constanţa, Consiliului Judeţean Tulcea, ale hotelierilor din Constanţa-Mamaia şi din staţiunile de pe litoral şi din Delta Dunării.
“Participăm în premieră la un târg de turism în ţările nordice, întrucât în strategia noastră de management al destinaţiei Litoral şi Delta Dunării am inclus între obiective pentru acest an recâştigarea pieţelor externe care au fost tradiţionale pentru litoralul românesc cu mai mulţi ani în urmă, între care şi ţările scandinave, Germania, Polonia, etc. Discutăm în aceste zile cu tour-operatorii finlandezi şi companiile aeriene pentru a-i atrage în vederea introducerii unei linii charter pentru Constanţa, începând din anul 2018. Astăzi, în prima zi de târg, vom susţine o prezentare a litoralului şi Deltei Dunării în cadrul unui eveniment organizat la Ambasada României la Helsinki”, a declarat Corina Martin, președintele ALDD.
Be the first to comment