La nici o zi de la anunțarea noii identități de brand a stațiunii Mamaia, responsabilii renunță la logo. Motivul: acesta este similar altora de pe internet

OMD Mamaia-Constanța a hotărât să încheie colaborarea cu agenția care a creat logoul găsit pe internet

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a anunțat că renunță la logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia, ca urmare a sesizărilor privind similitudinea sa cu altele apărute pe internet, inclusiv un complex rezidențial din Spania.

Într-un comunicat de presă remis sâmbătă, 15 iulie, OMD a dorit să clarifice anumite aspecte și să ofere informații suplimentare referitoare la acest subiect. OMD a mulțumit celor care au observat similitudinea și au adus-o la cunoștința publicului. În urma acestor observații, organizația a decis să comunice public forma logo-ului pentru a primi feedback și a lua în considerare opiniile comunității.

În comunicatul de presă, OMD a mai subliniat că valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, așa cum s-a vehiculat inițial, ci de aproximativ 800 de euro, reprezentând aproximativ cinci procente din contractul încheiat. Restul fondurilor sunt alocate pentru alte produse și servicii în cadrul proiectului de promovare a stațiunii Mamaia. De asemenea, OMD a menționat că nu a efectuat încă nicio plată în legătură cu acest contract.

Procesul de selecție al logo-ului a inclus mai multe etape, în care au fost evaluate cel puțin nouă variante diferite. Cu toate acestea, organizația nu a avut capacitatea de a verifica în diverse surse dacă forma aleasă este originală sau nu. De aceea, OMD a apelat la profesioniști specializați în domeniu pentru a beneficia de expertiza lor.

În urma acestor circumstanțe, OMD a decis să relanseze procesul de selecție al logo-ului, menținând cromatica inițială. Decizia finală va fi aprobată în următoarea ședință a Adunării Generale a Acționarilor.

OMD a solicitat sprijinul publicului și al presei în vederea obținerii unui brand turistic atractiv și original pentru Mamaia.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Trackback / Pingback

  1. OMD Mamaia-Constanța a hotărât să încheie colaborarea cu agenția care a creat logoul găsit pe internet – CTnews

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*