Hotelul Mondial din Eforie Nord, amendat cu 13.000 de lei de Protecția Consumatorilor pentru multiple nereguli constatate

Hotelul Mondial din Eforie Nord, amendat cu 13.000 de lei de Protecția Consumatorilor pentru multiple nereguli constatate. FOTO: CJPC Constanța

Hotelul Mondial din Eforie Nord a fost sancționat cu amenzi în valoare totală de 13.000 de lei în urma unui control riguros efectuat, în urma unor plângeri, de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Constanța. Numeroase nereguli și deficiențe au fost constatate în cadrul acestui hotel de patru stele, afectând în mod evident confortul și siguranța turiștilor.

Echipa de inspectori a CJPC a răspuns la sesizări referitoare la multiplele probleme semnalate în cadrul Hotelului Mondial.

Astfel, din cele 54 de camere ale hotelului, au fost verificate trei dintre acestea, inclusiv camera pentru care s-a primit reclamația inițială. În această cameră au fost descoperite saltele murdare și degradate, cu pete de mucegai, fire de păr și fără protecție adecvată. De asemenea, prosoapele prezintau semne evidente de uzură și erau găurite, iar pereții erau acoperiți de pânze de păianjen. În cabinele de duș s-au constatat niveluri inacceptabile de mizerie și pete de mucegai.

Controlul a mai scos la iveală și alte probleme semnificative în hotel. Grupul sanitar din holul recepției avea o broască defectă, ceea ce ridica serioase probleme de securitate pentru turiști. În plus, în curtea hotelului, piscina era afectată de dale desprinse, generând un risc potențial pentru cei care o foloseau.

În ceea ce privește bucătăria hotelului, inspectorii CJPC au descoperit zece kilograme de carne de porc fără elemente de identificare și caracterizare corespunzătoare. Aparatura frigorifică nu fusese igienizată în mod corespunzător, prezenta gheață în exces, iar coșurile de gunoi nu aveau capac și acționare la pedală. De asemenea, sosurile nu erau etichetate conform reglementărilor în vigoare.

Pentru toate aceste nereguli grave, Hotelul Mondial a primit două amenzi din partea CJPC, în valoare totală de 13.000 de lei. Pe lângă sancțiunile financiare, prestarea serviciilor în zonele afectate a fost temporar suspendată până la remedierea deficiențelor.

În plus, echipa de control a sigilat cele zece kilograme de carne de porc și a solicitat hotelului un document de distrugere emis de o firmă autorizată. De asemenea, s-a dispus restituirea contravalorii serviciilor prestate pentru petenți.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*