Când vine vorba de alegerea salonului de nuntă, locația devine la fel de importantă ca inelul de logodnă sau ca rochia de mireasă. Trebuie să vă reprezinte, să vă reflecte personalitatea și trăsăturile care v-au adus împreună, trebuie să satisfacă multiple gusturi și, cel mai important, să aibă potențialul de a lăsa amintiri frumoase. Periodic, ne place să studiem piața și să venim spre voi cu recomandări care să vă scutească de efortul căutărilor. Pentru acest material am ales să vă prezentăm două locații cu tradiție, am putea spune, în Constanța, dar și foarte ușor accesibile atât din punct de vedere al poziționării în oraș, dar și al tarifelor, fiindcă știm cât de mult contează partea financiară în economia organizării unui eveniment.
Prima sugestie este Ten Hotel Ballroom, din Complex Colonadelor, situat pe strada Traian din Constanța, la numărul 53. O locație ultracentrală, aproape de mare și de centrul vechi al orașului, un restaurant cu tradiție îndelungată la malul mării, dar care s-a modernizat și care continuă să țină pasul cu vremurile și cu aspirațiile clienților, menținându-și clasa și prestigiul. Arhitectura localului îmbină armonios elementele ale stilului victorian cu accente contemporane, fapt care dă naștere unei atmosfere calde, aristocratice, unde fiecare detaliu respiră eleganță și bun gust. Ten Hotel Ballroom poate acomoda evenimente cu 100 până la cel mult 500 de invitați într-un decor magnific, completat de servicii pe măsură.
„Noi putem găzdui orice tipuri de evenimente: nunți, botezuri, zile de naștere, majorate, evenimente business, corporate, banchete și așa mai departe. Mai mult decât atât, în cazul în care clienții doresc să închirieze spațiul ca salon de nunți, restaurantul având și hotelul de patru stele deasupra, noi le oferim mirilor un apartament gratuit, doar pentru ei”, afirmă Stelian Terzi, administratorul Complexului Colonadelor.
Meniul reprezintă una dintre principalele preocupări ale celor aflați în căutarea unui spațiu pentru desfășurarea unei petreceri, iar cei de la Ten Hotel Ballroom au înțeles perfect, motiv pentru care pun la dispoziție meniuri variate, adaptate și mai ales ajustabile în funcție de buget. Astfel, în schimbul a 200 de lei de persoană, doritorii pot opta fie pentru un meniu ce include două tipuri de preparate, fie pot urca până la suma de 350 de lei de persoană pentru un meniu ceva mai complex.
„În meniuri sunt incluse toate tipurile de preparate: aperitiv, pește, friptură, sarmale, însă opțiunile de care dispunem sunt ajustabile, în funcție de preferințele clienților. Le punem la dispoziție și varianta all-inclusive, dar și varianta în care își aleg din meniu doar anumite preparate care să se regăsească pe masele invitaților lor, în funcție de buget, de preferințe”, mai punctează Stelian Terzi, pentru CTnews.
Odată cu sezonul cald se apropie nu doar sezonul de nunți, dar mai ales sezonul banchetelor care marchează finalul unuia dintre cele mai frumoase și efervescente perioade din viața unui adolescent: anii de liceu. Pentru o petrecere de banchet, ar trebui să știți că, pe bulevardul Mamaia, la demisolul restaurantului La Dolce Vita se află salonul de evenimente, La Dolce Vita Ballroom, deschis doar la ocazii.
Localul are o capacitate de 50 până la 280 de persoane, ceea ce îl face ideal pentru o petrecere de tineret sau pentru un eveniment discret. Decorul restaurantului este cât se poate de modern și de actual, seducător prin culori, decorațiuni atent alese și mobilier practic și elegant. Ambianța viu colorată inspiră de la sine prospețime și bună-dispoziție, două ingrediente cheie care dau tonul distracției.
La fel ca și Ten Hotel Ballroom, de pe strada Traian, La Dolce Vita Ballroom este o locație ușor accesibilă, fiind amplasată pe unul dintre cele mai largi bulevarde din Constanța. Pentru a demonstra că restaurantul este cu adevărat în trend, ar trebui să menționăm faptul că el reprezintă, de multe ori destinația favorită a unora dintre cele mai populare vedete mondene autohtone, precum Bianca Drăgușanu, Andreea Tonciu, Elena Gheorghe, Oana Radu sau chiar pretențioasa Iulia Albu, despre care se știe că și-au cizelat gusturile, de-a lungul anilor, în cele mai selecte destinații de turism de pe glob. Însă meniul propus clienților care vor să organizeze evenimente speciale din viața lor aici, La Dolce Vita Ballroom nu vine cu prețuri prohibitive, deși calitatea oferită justifică orice cost. Un meniu basic pornește de la 200 de lei și poate urca, în funcție de preferințe, până la 350 de lei.
„Factorii care ne diferențiază de restul localurilor care, de asemenea, organizează evenimente festive în Constanța sunt în primul rând tradiția, iar în al doilea rând preocuparea noastră constantă pentru a rămâne ancorați în actualitate, de a ne păstra prospețimea și relevanța în ochii clienților, căutând mereu să fim în ton cu tendințele perioadelor. Ne place să venim mereu cu lucruri noi, să îi surprindem pe cei care aleg să ne treacă pragul. O atenție deosebită o acordăm preparatelor care se regăsesc în meniurile noastre și căutăm în permanență să ne adaptăm gusturilor clienților noștri. Am căutat să avem o echipă solidă, închegată și capabilă să satisfacă orice pretenție venită din partea clienților”, mai dezvăluie managerul Stelian Terzi.
Iar pentru asta, echipa de bucătari participă frecvent la cursuri și seminarii în domeniul gastronomiei astfel încât să fie mereu în pas cu schimbările și, mai spune Stelian Terzi, să fie în măsură să facă sugestii pertinente, inedite și satisfăcătoare clienților indeciși.
Secretul succesului, crede managerul celor două localuri, constă în preocuparea reală pentru interesele și preferințele clienților. De aceea, echipele celor două localuri sunt nelipsite de la târgurile dedicate evenimentelor de profil, de unde culeg întotdeauna idei pe care apoi le adaptează, le îmbunătățesc și le pun în practică pentru a oferi oamenilor experiențe de neuitat, așa cum ar trebui să fie orice nuntă, botez, petrecere de majorat, banchet de final de liceu ori reuniune de clasă.
„Restaurantul La Dolce Vita Ballroom este relativ nou. El există de circa șase ani, iar inspirația în amenajarea lui a venit urmărind tendințele internaționale în materie de localuri destinate organizării de evenimente. Ne dorim ca oaspeții noștri să se simtă mereu răsfățați, mereu în centrul atenției atunci când apelează la noi. De aceea suntem mereu pregătiți să venim în întâmpinarea lor cu idei noi, moderne, care să completeze cadrul festiv pe care ei deja și l-au imaginat pentru evenimentul special din viața lor”, mai completează Stelian Terzi.
Atât Ten Hotel Ballroom, cât și La Dolce Vita Ballroom sunt, totodată, două dintre localurile cu cele mai prietenoase decoruri pentru sesiuni de fotografii amintire cu adevărat memorabile sau cel puțin instagramabile, le-am putea numi fără să greșim absolut deloc.
La fel ca în viață, tonul face muzica. Chiar dacă designul de interior al localului nu se schimbă radical decât la anumite intervale de timp, pentru fiecare eveniment găzduit, echipa La Dolce Vita Ballroom are mereu câțiva ași pregătiți în mânecă, pentru ca, în materie de tonuri și nuanțe, să dea evenimentelor strălucirea pe care și-o doresc clienții.
Be the first to comment