Primarul municipiului Constanța, Vergil Chițac, a convocat, vineri, 20 noiembrie, Comitetul Local pentru Situații de Urgență pentru a stabili măsurile ce se impun în urma decizie CJSU de carantinare a municipiului Constanța pentru 14 zile începând cu ora 20.00, în această seară.
Astfel, având în vedere că accesul în localitate va fi restricționat, persoanele care sunt nevoite să străbată orașul o pot face pe bulevardul Aurel Vlaicu, începând de la intersecția cu bulevardul Alexandru Lăpușneanu și pe șoseaua Mangaliei, pe tronsonul cuprins între intersecția cu bulevardul Aurel Vlaicu și DN 39E.
Căsătoriile vor fi oficiate în prezența a maximum 20 de persoane în exteriorul clădirilor, respectiv 8 persoane în interiorul clădirii, cu respectarea regulilor de protecție sanitară.
Persoanele fără aparținători vor fi sprijinite de angajații Direcției Generale de Asistență Socială Constanța pentru aprovizionarea cu alimente și bunuri de strictă necesitate.
Persoanele fără posibilități vor primi pachete cu alimente de bază pentru asigurarea subzistenței.
Colegiul Farmaciștilor Constanța va fi informat cu privire la obligativitatea asigurării aprovizionării cu medicamentele necesare tratamentului uzual al populației prin unitățile farmaceutice.
„De asemenea, atragem atenția că, potrivit Institutului Național de Sănătate Publică, orice persoană care a purtat mască/ echipament de protecție corespunzător și a respectat distanțarea fizică, nu este considerată contact direct”, au precizat reprezentanții Primăriei Constanța.
Modelul declarației pe proprie răspundere poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Constanța accesând următorul link: http://primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Regulamente/declaratie-pe-propria-raspundere-constanta-actualizata-conform-ordinului-dsu-1.pdf?sfvrsn=4.
Be the first to comment