Delta Dunarii si Statiunea Mamaia in topul preferintelor turistilor in sezonul 2016

Stațiunea Mamaia. FOTO ALDD
Stațiunea Mamaia. FOTO ALDD

Cele doua zone din Romania care au introdus Taxa de Promovare in turism ( Mamaia si Oradea-Bihor) ocupa primele locuri in Top 3 destinatii romanesti.

Datorita Strategiei de promovare si a calendarului de evenimente lansat pentru sezonul estival 2016, statiunea Mamaia ocupa si anul acesta primul loc, intre statiunile de pe litoral, fiind cea mai aleasa destinatie de vacanta pentru turisti, urmata de Venus,Jupiter si Eforie Nord.

Cel mai ridicat grad de ocupare al hotelurilor de pe litoral a fost inregistrat in lunile iulie si august, turistii petrecand, in medie, cinci zile pe litoral, o mare parte dintre ei optand pentru pachetele all inclusive, oferite, vara aceasta, de un numar de 23 de hoteluri.

Cresterea vanzarilor pe litoral pentru sezonul estival 2016, in comparatie cu 2015, este de 15%. Revelatia sezonului 2016 este Delta Dunarii, care a inregistrat o crestere de  peste 25% fata de anul precedent, turistii alegand sa petreaca aici, in medie, trei zile de vacanta.

In timpul sezonului, Strategia de promovare si dezvoltare aplicata de Asociatia Litoral – Delta Dunarii s-a concentrat pe lansarea si organizarea unui bogat calendar oficial de evenimente sportive, prin incheierea parteneriatelor cu diferite Federatii de sport, aducand pe litoral campionate mondiale si nationale, care au reusit sa cumuleze un public de mii de turisti de toate varstele, dar si evenimente dedicate familiilor cu copii, , concerte, evenimente de cultura si sport.

In perioadele de extrasezon, Strategia Asociatiei Litoral – Delta Dunarii a cuprins organizarea de infotripuri cu agenti de turism romani si straini, atragerea de companii aeriene si rute noi de zboruri, lansarea materialelor de promovare si a spoturilor video ale statiunii Mamaia, in engleza, franceza, greaca, germana, rusa, poloneza, ebraica, italiana, araba, turca

“Asociatia Litoral – Delta Dunarii a reusit, datorita unei bune Strategii de Management al Destinatiei, prin Parteneriatul Public – Privat, dezvoltat de 9 ani, sa isi pozitioneze doua dintre destinatiile pe care le reprezinta, si anume Delta Dunarii si Statiunea Mamaia, pe primele doua locuri in topul preferintelor de vacanta in 2016.  Modelul parteneriatului public-privat pe care Asociația Litoral – Delta Dunării îl dezvoltă și aplică, a fost apreciat recent la Bruxelles, la Conferința dedicata Turismului European cu ocazia Zilei Mondiale a Turismului, de catre cele mai mari asociații europene din turism, ca fiind cel mai performant model de organizare reionala,  de dezvoltare și promovare a turismului european”, a declarat Corina Martin, Presedinte Asociatia Litoral – Delta Dunarii.

Plimbare cu vaporașul în Delta Dunării. FOTO ALDD
Plimbare cu vaporașul în Delta Dunării. FOTO ALDD

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*