Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat într-o conferinţă de presă bilanţul şi bugetul activităţilor de promovare derulate în acest an.
„2016 este anul în care am înregistrat mai multe premiere: cel mai bun sezon din ultimii 10 ani, cel mai lung sezon ca durata de operare, cele mai multe evenimente, cele mai multe zboruri atrase către destinaţie, cei mai mulţi turişti straini pe Litoral”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării.
Aceste premiere sunt rezultatul Strategiei noastre de Management de destinaţie şi in mod special a Campaniei de promovare „Mamaia Style” demarate de noi încă din 2013, când am reuşit să introducem Taxa de Promovare Mamaia – Sat Vacanţă, proiect pentru care am luptat personal inca din 2010 , model preluat deja şi implementat de Primăriile Oradea şi Bucureşti, si aflat in implementare acum si la Vama Veche.
Unul dintre marile proiecte ale anului este atragerea brandului Vama Veche in Strategia noastra de management de destinatie.
Totuşi, cel mai mare succes al anului este reconectarea Litoralului si Deltei Dunarii cu mari orase din Romania si cu orase si capitale europene. O veste cat 20 de ani!”
Be the first to comment