Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța, cel mai mare din zona Dobrogei, reprezintă un obiectiv strategic de interes național, care asigură infrastructură și servicii necesare permanente (24 de ore din 24, 7 zile din 7) atât pentru traficul aerian comercial, cât și pentru forțele aeriene române, pentru partenerii militari americani și NATO.
Într-o industrie grav afectată de pandemie, în care procentul zborurilor comerciale la nivel mondial a scăzut la zece la sută față de perioada similară din 2019, în primele trei luni de pandemie, pentru ca în prezent să se afle în jurul a 40 de procente, aeroportul constănțean a avut o activitate cu doar cinci procente mai redusă în 2020, față de 2019.
Despre proiectele de dezvoltare ale aeroportului constănțean, dar și despre zborurile comerciale pregătite pentru primăvara și vara anului 2021, în discuția pe care jurnalistul Paul Alexe a avut-o, în studioul CTnews TV, cu directorul general al Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța, Bogdan Artagea.
Atractivitatea redusa a aeroportului nu de datpreaza lipsei unui terminal ultramodern, ci lipsei zborurilor. Pacat c a ditamai dereftoru’ nu vede mai departe de “investitiile” gen bordurile din oras.