Autoritățile locale atrag atenția constănțenilor care și-au prelungit valabilitatea cărților de identitate în timpul stării de urgență şi de alertă că acestea au expirat.
„Documentele eliberate de autoritățile și instituțiile publice, inclusiv actele de identitate, care au expirat în perioada 01 martie 2020 – 08 martie 2022 nu își mai mențin valabilitatea începând cu data de 07 iunie 2022”, au transmis reprezentanții Primăriei Constanța.
Pentru emiterea sau preschimbarea cărții de identitate, cetățenii sunt rugați să se programeze online, evitând astfel aglomerația. Acest lucru se poate face accesând linkul următor: https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/. În cazul în care se dorește anularea programării, se poate trimite un mail pe adresa evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro.
„Vă rugăm să nu vă prezentați fără o programare prealabilă! Programarea este individuală. Nu se pot face mai multe programări cu același cod numeric personal. În cazul pierderii programării, o nouă programare poate fi efectuată după aproximativ 24 ore”, au mai precizat sursele citate.
Be the first to comment