Campania “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță” a ajuns la a 8-a ediție

Plaja din Costinești

A 8-a ediție a campaniei „Brăţara de Vacanţă – Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!” debutează în acest sezon estival vineri, 14 iulie, pe plaja de la Mamaia.
32.000 de brățări vor fi distribuite gratuit de echipa Radio Vacanța/Radio Constanța și de voluntarii filialei Crucea Roșie din Constanța pe plajă și în hotelurile și taberele de la mare, iar alte 30.000 vor fi oferite, tot gratuit, familiilor cu copii prin intermediul celor 574 de farmacii Alphega din toată țară.

Vineri, 14 iulie, și sâmbătă, 15 iulie, echipa Radio Vacanța și voluntarii de la Crucea Roșie vor distribui Brățara de Vacanța pe plaja din Mamaia.
Vineri, plecarea va fi de la 09.30 din fața Studioului Radio Constanța/RadioVacanța, iar sâmbătă echipa va merge pe plaja de la Cazinoul din Mamaia, începând cu ora 09.30. Pe lângă acțiunile organizate la Mamaia, vor mai fi și altele la Eforie, Venus, Mangalia și Sulina.

Brăţara este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, și grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatori. Beneficiarii direcţi sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani, iar brățările de vacanță îi vor ajuta să ajungă mai repede înapoi la părinţi, în cazul în care se rătăcesc.
„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabiliate socială demarate de Studioul Regional Radio Constanţa.

Din 2010 au fost realizate peste 182.000 de brăţări, iar în programele Radio Constanţa/ Radio Vacanţa au fost difuzate peste 1.500 de anunţuri despre copiii care s-au rătăcit pe plajă şi care au ajuns înapoi la famiile lor prin intermediul brăţării de vacanţă.

În anul 2010, proiectul a fost nominalizat la gala PR Award România la categoria „Buget Mic/Creativitate Mare”.
Pentru această vară au fost realizate 62.000 de brăţări de vacanţă, model clasic, din hârtie cerată, pe care se trec numărul de telefon al părintelui şi numele copilului, dar şi accesorii pentru plajă, care vor fi oferite, tot gratuit, turiştilor.

Această ediție a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă” se desfăşoară în perioada 15 iulie – 15 august 2017.
Sponsorii și susținătorii proiectului sunt farmaciile Alphega, Hartmann și „Crucea Roşie-filiala Constanţa”.

Partenerii acestei ediții sunt I.P.J. Constanța, Asociația Litoral Delta Dunării, Asociația „Ion Movilă“ Eforie Techirghiol, Asociația Națională a Salvamarilor și Scafandrilor Profesioniști, Direcția pentru Sport și Tineret Tulcea.

Farmaciile Alphega au luat naştere în anul 2001 având ca scop principal îmbunătățirea calității vieții pacienților și a comunității din care aceștia fac parte, contribuind astfel la îmbunătățirea la scară extinsă a sănătății în comunitățile în care este prezentă. Alphega Farmacie este prezentă în 8 țări și recent a intrat pe piața farmaceutică din România, facilitându-le pacienților accesul la un serviciu de sănătate inovativ și performant. În oricare farmacie Alphega veți intra, puteți fi siguri că veți fi întâmpinați cu multă căldură și veți beneficia de servicii excelente oferite de echipele de farmaciști într-un mod prietenos și profesionist.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*