Începând cu ziua de sâmbăta, 7 decembrie, până marți, 12 decembrie, reprezentanții asociațiilor de locatari/proprietari pot ridica de la punctele termice de unde primesc factura fiscală lunară, procesele verbale de stabilire a consumurilor de energie termica aferente lunii noiembrie 2017 precum si borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutoare de încălzire, după următorul program:
• sâmbătă 9 decembrie – între orele 08:00 – 16:00
• duminică 10 decembrie – între orele 08:00 – 16:00
• luni 11 decembrie – între orele 08:00 – 16:00
• marți 12 decembrie – între orele 08:00 – 15:00
Reprezentanții legali ai asociațiilor de proprietari au obligația să împartă consumurile de energie termică pentru fiecare beneficiar de ajutor în parte şi să depună borderourile respective la una dintre casieriile RADET Constanța, în intervalul orar 08:00 – 16:30.
În borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutoare de încălzire pe care reprezentanții asociațiilor de proprietari le înaintează la RADET, consumurile de energie termică aferente fiecărui beneficiar vor fi exprimate în mod obligatoriu în Mwh.
Termenul limită pentru depunerea borderourilor cuprinzând consumurile individuale ale beneficiarilor de ajutor pentru încălzirea locuinței aferent lunii noiembrie 2017, este marți, 12 decembrie 2017 ora 16:00.
Pentru asociațiile care depun borderourile ulterior termenului specificat, facturile fiscale aferente lunii noiembrie 2017 nu vor mai fi diminuate cu valoarea ajutoarelor. Acestea vor fi decontate în cursul lunilor următoare, după depunerea borderourilor!
Rugăm administratorii asociațiilor de proprietari ca în condițiile în care au nelămuriri cu privire la borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutor de încălzire aferente lunii noiembrie 2017, să se adreseze Centrului de Informare Cetățeni al Primăriei Constanța din str. Ecaterina Varga nr. 25-27.
Be the first to comment