Compania IULIUS, lider pe piața de real estate din România, continuă să redefinească modul în care sunt percepute centrele comerciale și dezvoltările urbane. Cu o rețea de șapte proiecte integrate mixed-use, care însumează peste 310.000 metri pătrați de spații comerciale moderne, IULIUS rămâne un nume de referință în domeniu. Performanțele din 2024 confirmă această poziție: vânzările au crescut cu 7%, iar traficul cu 5% față de aceeași perioadă a anului anterior, iar investiții majore în valoare de 1,3 miliarde de euro sunt planificate pentru Constanța și Cluj-Napoca.
În anul care tocmai se încheie, IULIUS a continuat să își diversifice portofoliul de chiriași, completând astfel lista cu branduri de renume internațional, foarte îndrăgite de români. Printre realizările remarcabile se numără deschiderea primului magazin Primark din afara Bucureștiului, la Iulius Town Timișoara, precum și inaugurarea Lefties – cel mai recent Digital Store din România din portofoliul Inditex.
Aceste premiere au reprezentat cele mai importante tranzacții de leasing retail ale anului 2024, fapt care a dus la întărirea poziției companiei ca partener de referință pentru brandurile de top.
Recent, Sebastian Mahu, Head of Asset Management al companiei IULIUS, a evidențiat că, în toate proiectele de regenerare urbană dezvoltate de companie, succesul constă în depășirea conceptului tradițional de shopping. Prin integrarea unor experiențe diverse, de la spații pentru dining și relaxare la zone dedicate sportului, wellness-ului și divertismentului, IULIUS răspunde constant așteptărilor vizitatorilor și redefinește standardele centrelor comerciale moderne.
Regenerare urbană: Constanța în prim-plan
Unul dintre cele mai ambițioase proiecte gândite de echipa IULIUS este cel dedicat orașului Constanța, respectiv transformarea fostei platforme industriale Nord a Oil Terminal, pentru a fi redată comunității. După mai bine de un deceniu de inactivitate, această zonă va deveni un spațiu multifuncțional modern, întins pe 38 de hectare, care va redefini orașul ca destinație economică și turistică, promite compania.
Oficialul IULIUS consideră că proiectul de la Constanța reprezintă o oportunitate unică de a transforma radical orașul și de a-i consolida poziția, atât pe plan național, cât și internațional. Prin reconversia fostei platforme industriale, IULIUS își propune să creeze un spațiu modern și verde, care să devină un punct de atracție major pentru Dobrogea, redefinind standardele regenerării urbane în România.
Noua dezvoltare va include birouri premium, spații comerciale diverse, facilități educaționale și culturale, precum și parcuri generoase amenajate cu arbori maturi aclimatizați. Proiectul este conceput să răspundă nevoilor comunității locale și să devină un exemplu de regenerare urbană sustenabilă în România, un atu care lipsește de multă vreme celui mai important oraș-port de la Marea Neagră.
Pentru a transforma mall-urile în mai mult decât simple centre comerciale, IULIUS a pus un accent deosebit pe evenimente și activități culturale. Anul acesta, în colaborare cu MINA – Museum of Immersive New Art, cel mai mare centru de artă new media din Europa de Sud-Est, au fost organizate expoziții de artă digitală imersivă la Iulius Mall Cluj, Palas Campus și Iulius Town Timișoara, care au bucurat simțurile a mii de vizitatori.
Zonele de luat masa și de divertisment rămân prioritare în proiectele IULIUS. La Iulius Town Timișoara, peste 50 de amplasamente HoReCa oferă o gamă variată de opțiuni pentru toate gusturile. Spațiile verzi – așa cum sunt parcurile integrate în inima proiectelor de regenerare urbană – au găzduit evenimente speciale, de la festivaluri culinare la proiecții de filme în aer liber, ceea ce a potențat rolul acestora ca hub-uri comunitare.
Mereu cu gândul la viitor, IULIUS continuă să investească în modernizarea și extinderea proiectelor existente, cu accent pe inovație și sustenabilitate.
Potrivit lui Sebastian Mahu, viziunea pentru anul viitor este centrată pe evoluția continuă a proiectelor din portofoliul IULIUS, astfel încât acestea să țină pasul cu dezvoltarea orașelor și să răspundă nevoilor în schimbare ale comunităților. Compania investește constant pentru a menține relevanța și atractivitatea acestor spații, punând accent pe inovație și sustenabilitate ca piloni esențiali ai modernizării.
Proiectele dezvoltate de IULIUS nu doar că schimbă peisajul urban, ci redefinesc economia locală și, implicit, calitatea vieții comunităților. Pe acest tipar, Constanța se află în pragul unei transformări cu adevărat istorice, menite să îi confere statutul de etalon de regenerare urbană la nivel național.
Be the first to comment