Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL, în urma prejudiciului de imagine suferit de stațiune în ultimele zile. Această decizie a fost luată în unanimitate de către membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor, de luni, 17 iulie. Următorul pas în procesul de branding al stațiunii va fi lansarea unui concurs național de soluții.
„Decizia conducerii OMD de a pune capăt colaborării cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului de imagine suferit de stațiune, în ultimele zile. Lansarea campaniei de promovare a fost grav afectată de asocierea brandului Mamaia cu elemente grafice care nu reprezintă esența acestuia. Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, logo, slogan, manual de identitate vizuală, nu vor mai fi folosite de OMD. În condițiile în care drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate, în cadrul contractului nu va fi efectuată nicio plată”, au transmis reprezentanții organizației printr-un comunicat de presă.
Pentru a-și recăpăta prestigiul și a avea un brand care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia, OMD Mamaia-Constanța a anunțat organizarea unui concurs național de soluții.
„Având în vedere interesul crescut în legătură cu acest subiect atât din partea publicului larg, cât și din partea specialiștilor din industrie, OMD va organiza, în perioada următoare, un concurs național de soluții, pentru crearea unui brand nivelul standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia. Un juriu de specialitate, selectat la nivel național, va evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici, care vor alege să se înscrie în competiție. Pentru a încuraja o participare cât mai largă, OMD își anunță și intenția de a oferi premii pentru propunerile selectate”, se mai arată în documentul citat.
Detaliile cu privire la condițiile de participare vor fi oferite în perioada următoare, însă, pentru obținerea celui mai bun rezultat, concursul se va întinde pe o perioadă de timp care să permită artiștilor grafici dezvoltarea de creații unice, în baza brief-ului oferit. Propunerea selectată în urma concursului va servi ca fundament al strategiei de marketing și va susține eforturile de promovare a stațiunii, pe parcursul următorilor ani.
Scandalul a pornit la nici o zi de la anunțarea noii identități de brand a stațiunii Mamaia, după ce s-a descoperit că logoul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia era similar cu altele apărute pe internet, inclusiv un complex rezidențial din Spania.
Be the first to comment