SPIT a simplificat procedura de încasare a taxei deșeuri inerte, eliminând “Cererea pentru acordarea autorizației de deșeuri inerte” și “Procesul verbal de predare-primire”, venind astfel în sprijinul contribuabililor și reducând birocrația de la nivelul administrației publice locale.
Amintim că plata taxei deșeuri inerte și eliberarea autorizațiilor deșeuri inerte se efectuează atât la ghișeele instituției, cât și la punctul de încasare la Poarta 9 de acces în Portul Constanța, deschis publicului de luni până vineri în intervalul orar 08.00-16.00.
Cuantumul taxei rămâne neschimbat, fiind de 3 lei/tonă sau fracţie de tonă deşeu inert, iar în vederea eliberării autorizaţiei deşeuri inerte solicitantul va prezenta următoarele documente:
– copia certificatului de înmatriculare a societăţii, respectiv cartea de identitate;
– copia certificatului de înmatriculare/cărţii de identitate a autovehiculului pentru care se urmăreşte obţinerea autorizaţiei, documentul de plată şi alte copii ale documentelor legale relevante.
Contravaloarea taxei poate fi achitată
– prin numerar sau POS la ghișeele SPIT;
– prin numerar la punctul de încasare de la Poarta 9 de acces în Portul Constanța;
– prin ordin de plată în contul Municipiului Constanţa RO46TREZ23121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Constanţa, beneficiarul sumelor fiind Primăria Municipiului Constanța, cod fiscal:4785631.
Be the first to comment