Asociaţia Litoral – Delta Dunării (ALDD) a început astăzi, 19 septembrie 2016, seria întâlnirilor cu reprezentanţi ai touroperatorilor străini, pentru a reintroduce Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării în cataloagele de vânzări ale touroperatorilor germani şi belgieni.
„În cursul întâlnirii de astăzi cu touroperatorii germani FTI şi Dertour, am discutat despre promovarea staţiunii Mamaia în cataloagele acestor touroperatori germani, despre organizarea de infotripuri cu agenţi de turism şi jurnalişti germani în primăvara anului 2017, dar şi despre operarea unui zbor charter care să reconecteze litoralul şi Delta Dunării cu piaţa germană, pe care ne dorim să o recâştigăm. Săptămâna viitoare va urma la Bruxelles o întâlnire cu touroperatorii belgieni, în contextul introducerii zborurilor pe care noi deja le-am anunţat, Constanţa – Bruxelles şi Constanţa – Stuttgart”, a declarat Corina Martin, președintele ALDD.
Întregul proiect de recâştigare a pieţei germane şi belgiene face parte din strategia ALDD de a dezvolta şi promova Mamaia, Litoralul românesc şi Delta Dunării, strategie care se bazează pe bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă.
Be the first to comment