Administrația locală a decis, în sfârșit, să plătească posturile TV și de radio locale pentru publicitate. Cerințele Primăriei Constanța sunt făcute în așa fel încât doar anumite companii de media se încadrează.
Cea mai importantă este intervalul orar de difuzare. Între orele 18.30 și 23.00 pentru TV și 7 – 11.00 pentru radio. Dacă de posturi de radio nu ducem lipsă în Constanța, televiziunile care emit între acele ore sunt doar două.
În anunțul publicat pe 16 septembrie 2016, adminisitrația locală cere prețuri de realizarea a unor spoturi audio și de 30 secunde, precum și difuzarea lor.
Ofertanții trebuie să asigure spațiu de emisie la stații radio și televiziuni locale și/sau regionale care emit programe în aria de interes local (municipiul Constanța). În plus, cei care intră în licitație trebuie să vine și cu cifrele de audiență.
Primăria Constanța este cunoscută pentru sumele imense cheltuite pentru anumite paliere media. Publicitatea plătită depășește 1 milion de lei doar în 2016.
Be the first to comment