Două aparate multifuncționale au fost instalate în incinta Palatului de Justiție din Constanța, în spațiul de așteptare a publicului, de Ia parterul clădirii („Sala Pașilor pierduți”) și în încăperea pusă la dispoziție avocaților. Acestea sunt puse la dispoziția avocaților, cât și a tuturor justițiabililor interesați să depună înscrisuri la dosarul cauzei, în vederea evitării aglomerării arhivelor și a optimizării activității.
Potrivit Curții de Apel Constanța, cele două aparate multifuncționale oferă posibilitatea de scanare a documentelor în format A4 și transmitere a acestora prin poștă electronică (e-mail), ca atașament, către arhivele Curții de Apel Constanța.
„Astfel, personalul din cadrul compartimentului Arhivă va tipăriri și va depune documentele la dosarele cauzelor, atașându-le în același timp Ia dosarul electronic al respectivelor cauze, ușurând operațiunea de scanare și oferind posibilitatea de vizualizare de la distanță, prin intermediul aplicațiilor TDS și Info-Dosar”, au precizat sursele citate.
Cele două aparate sunt însoțite de instrucțiuni explicite, afișate și în imediata apropiere, privind modul de utilizare a acestora, asigurând o utilizare facilă care include și tipărirea unui raport de expediție, similar unei transmisiuni de tip fax.
Demersul Curții de Apel Constanța are caracter de noutate, iar în funcție de evaluarea rezultatelor concrete vor fi luate măsuri de îmbunătățire sau dezvoltare.
Be the first to comment