Cererile-declarație pe propria răspundere pentru înscrierea în Programul „RESPECT” pentru anul 2021 se pot depune, începând de astăzi, numai în format online, pe adresa office@dgas-ct.ro, sau prin poștă. Măsura a fost luată din cauza creșterii alarmante a numărului de cazuri de persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2 la nivelul municipiului Constanța.
Astfel, se suspendă depunerea cererilor în programul „RESPECT” pentru anul 2021 în locațiile:
- Club pensionari Duiliu Zamfirescu – strada Duiliu Zamfirescu nr.4;
- Club pensionari Tomis II – b-dul Tomis nr.211, bl.TS6B;
- Club pensionari Zorelelor – strada Zorelelor nr.69 bis;
- Club pensionari Dezrobirii – strada Dezrobirii nr.123 bl.IS3;
- Club pensionari KM 4-5 – șoseaua Mangaliei nr.86A.
Drept urmare, depunerea acestor cereri se va face online, pe adresa office@dgas-ct.ro, sau prin poștă la sediul Direcției Generale de Asistență Socială, strada Unirii nr.104. Cererile se pot descărca de pe site-ul instituției www.dgas-ct.ro, sau pot fi ridicate din locațiile mai sus menționate, de luni – vineri între orele 08.00 – 16.00.
Pot beneficia de Programul „RESPECT” persoanele care se încadrează într-una din următoarele categorii:
- persoane care au calitatea de pensionar sau sunt indemnizate în baza legilor speciale și ale căror venituri lunare cumulate în sumă netă sunt mai mici sau cel mult egale cu suma de 1.840 lei;
- persoane fără niciun venit care împlinesc în anul de referință cel puțin vârsta de 60 de ani;
- persoane cu handicap grav sau accentuat;
- persoane care beneficiază de venit minim garantat stabilit în baza Legii nr. 416/2001;
- persoane care au calitatea de reprezentant legal al familiei care beneficiază de alocație pentru susținerea familiei în baza Legii nr. 277/2010, inclusiv soțul sau soția reprezentantului legal,
- alte persoane vulnerabile sau aflate în situații de dificultate, care nu se încadrează la punctele 1 sau 5 și care au împlinit cel puțin vârsta de 18 ani în anul de referință (în baza unei anchete sociale).
Înscrierea în Programul „RESPECT” se face pe baza următoarelor documente:
- cerere tip;
- copie buletin sau carte de identitate valabile, care poartă mențiunea „conform cu originalul”;
- documentele prevăzute în cerere la codul de venit corespunzător, după caz.
Modificările intervenite cu privire la domiciliu, reședință, venituri sau orice alte schimbări ale datelor completate în cerere se comunică în scris, în termen de 10 zile, Direcției Generale de Asistență Socială Constanța, Serviciul Sprijin Comunitar și Evenimente Sociale, situat în strada Unirii nr. 104.
Be the first to comment