Asociația Ateliere Fără Frontiere anunță laureații programului Dăm Click pe România 2020 și adaugă 122 școli și organizații selectate pentru a beneficia de 2000 de calculatoare, astfel încât lipsa echipamentelor IT să nu mai fie un impediment pentru participarea la școala online, dar și pentru a susține inițiative locale pentru integrare și educație.
Pentru această ediție a programului pe platforma națională de donații de calculatoare pentru educație EduClick au fost înscrise solicitări de calculatoare din partea inițiatorilor a 380 proiecte educaționale. S-au solicitat în total 4800 calculatoare, cu 2800 mai multe decât numărul inițial disponibil, de 2000.
Cei 122 laureați ai programului Dăm Click pe România, provin din 36 județe ale țării, având în total peste 12.000 de beneficiari finali – elevi, profesori, specialiști în educația celor cu nevoi speciale.
Cele mai multe proiecte laureate din această ediție au fost propuse de unități de învățământ deoarece în perioada pandemiei utilizarea echipamentelor IT s-a dovedit indispensabilă pentru continuitatea procesului educațional, pentru toți profesorii și elevii, programul vine ca un stimul și, totodată, ajutor pentru accesarea materialelor didactice digitale pe care le vor folosi aceștia.
Printre laureați se numără și două unități de învățământ din județul Constanța, care au propus proiecte educaționale derulate în sprijinul celor vulnerabili. Structurile care vor beneficia de donații de calculatoare din partea asociației Ateliere Fără Frontiere în urma participării la concursul de proiecte de pe platforma EduClick sunt Liceul Teoretic „Ioan Cotovu” din Hârșova și Școala Gimnazială „Nichita Stănescu” din Mereni.
Calculatoarele donate în acest program fac parte din echipamentele IT uzate pe care Ateliere Fără Frontiere le obține în calitate de colector autorizat de la companii și diverse organizații și care sunt recondiționate de persoanele vulnerabile și dezavantajate care lucrează într-unul dintre atelierele de inserție socio-profesională ale asociației.
Be the first to comment