În contextul generat de răspândirea virusului COVID-19, Biroul de Informare şi Relaţii Publice al Curţii de Apel Constanţa a luat o serie de decizii pentru a simplifica circuitul documentelor interinstituţional/ intrainstituţional, dar şi pentru a evita, pe cât posibil, contactul direct între angajaţii instituţiei şi respectiv cu personalul din afara acesteia, (implicând livrarea de corespondenţă scrisă), începând cu data de 24 martie.
Curtea de Apel Constanţa recomandă tuturor persoanelor şi instituţiilor care iniţiază corespondenţă cu caracter administrativ ce îi este adresată, să utilizeze adresa de poştă electronică ”ca.constanta@just.ro” atât pentru documente certificate cu semnătură electronică sau sigiliu digital, cât şi pentru documente necertificate, ataşate la mesajul de poştă electronică.
Pentru corespondenţa aferentă dosarelor judiciare, părţile, instituţiile şi alte persoane interesate sunt rugate să utilizeze exclusiv adresele de poştă electronică ale arhivelor instanţei, respectiv:
- ca-constanta-arhciv1@just.ro
- ca-constanta-arhcom-contciv2@just.ro
- ca-constanta-arhpen@just.ro
Ataşarea unui certificat digital este utilă, fiindu-i alocate elementele probatorii şi de valabilitate prevăzute de Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnătura electronică, fără a mai fi necesară încheierea prealabilă a vreunui acord/convenţie/protocol sau altă formalitate nespecificată.
Toate documentele înaintate la dosar cu certificat digital vor fi ataşate în format pdf. la dosarul cauzei în aplicaţia ECRIS, urmând a putea fi vizualizate de către celelalte părţi în aplicaţia TDS.”
Be the first to comment