Elite Business Club, un eveniment marca Elite Business Women, a reunit marti 19 aprilie, la Constanţa, zeci de femei antreprenor. Femei normale, nu construcţii de carton, ci eroine anonime care, însă, merită să fie cunoscute, aşa cum, foarte inspirat, le-a caracterizat Daniela Palade Teodorescu, redactorul şef al revistei Avantaje.
Această nouă ediţie a sesiunii de networking şi antreprenoriat dedicată femeilor le-a adus ca speakeri, în faţa celor care au reuşit să dezvolte afaceri în diferite domenii, pe Daniela Palade Teodorescu, cea care conduce o publicaţie dedicată femeilor, cu o tradiţie de peste 20 de ani, pe Alina Vasea, preşedinte şi fondator al AsociaţieiDăruieşte Aripi, pe Dana Ghineţ, manager Acces Project Invesments, Raluca Vasile, parfumier, fondator al Your Personal Aroma, şi pe avocata Teodora Calipetre, co-fondator Calipetre şi Asociaţii, ele însele modele de succes. Evenimentul a fost coordonat de Bianca Tudor, fondatoarea Elite Business Women, dar s-a bucurat şi de prezenţa lui Mery Mambet, ambasadoare pentru antreprenoriat a Elite Business Women.
Fiecare dintre femeile speaker a vorbit despre povestea sa, despre munca, dăruirea, sacrificiul pe care l-au presupus carierele, afacerile lor. În opinia Danielei Palade Teodorescu, lucrurile de valoare, autentice vin din partea femeilor care trăiesc în viaţa necosmetizată, „nefotoşopată”, femei care nu sunt vedete, ci eroine anonime, însă pot deveni oricând modele recunoscute de societate. Redactorul şef al Revistei Avantaje a atras atenţia asupra unui lucru despre care – dat fiind faptul că România este încă o societate preponderent patriarhală – nu se prea vorbeşte asumat în spaţiul public, anume că, în ţara noastră, „femeile nu votează femei”. „În România, femeile nu prea susţin femeile. Nu le votează. În toate societăţile civilizate femeile promovează femei. Nu putem să fim tocmai noi primii sabotori ai valorilor feminine”, a explicat Daniela Palade Teodorescu, subliniind nevoia de solidaritate feminină.
Deviza sub care s-a derulat, la Constanţa, Elite Business Club a fost „De la eu la noi”, în ideea în care, prin genul acesta de evenimente, prin sprijin mutual, comunitatea femeilor antreprenor trebuie să crească, să se dezvolte, să evolueze. Iar din acest punct de vedere, promovarea reciprocă a poveştilor, aşa-numitul story telling, este esenţială.
Be the first to comment