În urma atenționărilor meteorologice de instabilitate atmosferică, ce se va manifestă prin frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, ce pot lua aspect de vijelie, și averse de ploaie și grindină, la nivelul RAJA S.A. s-a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, începând de la ora 12.00 a zilei de 6 mai, până până miercuri, 8 mai, ora 8,00.
Centrul Meteorologic Regional Dobrogea a anunțat instabilitate atmosferică accentuată, vijelii, frecvente descărcări electrice, grindină, averse torențiale și cantități de apă ce depășesc 35 l/mp.
Constănțenii, agenții economici și asociațiile de proprietari pot semnala permanent orice problemă la următoarele numere de telefon:
Dispecerat Primăria Municipiului Constanța – 0241/550055
Dispecerat Direcţia Generală Poliția Locală – 0241/484205 sau pe WhatsApp la numărul 0799606142
Dispecerat Serviciul Protecţie Civilă, Securitate, Sănătate în Muncă şi Situaţii de Urgenţă – 0737552271.
În cadrul Comandamentului pentru Situaţii de Urgenţă al RAJA au fost constituite zeci de echipe de intervenţie la nivelul localităților deservite, dotate cu utilajele necesare, ce vor asigura permanenţa în toată această perioadă, pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate.
„Asigurăm toţi abonaţii societăţii că echipele noastre de intervenție vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și de canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce vor fi rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei electrice.
Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924“, au transmis reprezentanții RAJA.
Be the first to comment