Mai mulți abonați ai RADET au rămas marți, fără apă caldă și căldură din cauza unei avarii aparținând Electrocentrale Constanța SA. Sunt afectați consumatorii din perimetrul cuprins între bulevardul Tomis, strada Docherilor și strada Primăverii.
RADET Constanța a transmis că Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) înregistrează pe data de 20 noiembrie, o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctul termic nr. 103.
“În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile noastre care asigură distribuţia energiei termice în perimetrul: Bd. Tomis, Str. Docherilor, Str. Primaverii. Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare”, a precizat RADET.
Pentru relaţii suplimentare consumatorii pot apela numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
Be the first to comment