Serviciul Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Constanța a început deja să trimită notificări către persoanele care figurează în baza de date cu actele expirate să se prezinte la sediul serviciului, aflat în incinta City Park Mall, pentru a li se emite noile documente.
În total, 961 de constănțeni au buletinele expirate, iar 159 de minori care au împlinit vârsta legală pentru emiterea buletinului nu s-au prezentat încă la Serviciul Evidența Persoanelor pentru eliberarea actului de identitate.
Pentru depunerea documentelor sunt necesare actele de stare civilă (certificat naștere, certificat căsătorie, sentință/certificat divorț, certificat deces soț/soție, după caz) și dovada adresei de domiciliu, original și copie. De asemenea, este nevoie și de prezența proprietarului spațiului de locuit (sau se va prezenta o declarație notarială cu acordul acestuia pentru a vă stabili domiciliul în imobilul său). În lipsa unuia dintre documentele menționate, solicitanții vor putea primi cărți de identitate provizorii, valabile maximum 1 an.
Programul Serviciului Evidență Persoanelor poate fi consultat aici.
Be the first to comment