Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Tuzla, în data de 26 iulie. Noua unitate este situată pe Strada Aviatorilor Nr.1A.
În linie cu demersurile sale de sustenabilitate, Lidl optimizează în mod constant procesul de expansiune a rețelei, prin construcții cu un impact redus asupra mediului. Fiecare clădire nouă este concepută pentru a avea performanțe ecologice înalte, de la proiectul standard folosit pentru magazinele Lidl, până la echipamentele utilizate în operarea de zi cu zi a unității. În procesul de construcție a magazinului din Tuzla s-au folosit soluții și tehnologii avansate, ce contribuie la reducerea amprentei energetice. De exemplu, clădirea beneficiază de un sistem de iluminat cu LED, controlat prin sistemul de management al clădirii și senzori de prezență, precum și un sistem de recuperare a căldurii din aerul viciat, integrat în instalația de ventilație.
Odată cu deschiderea unității din Str. Aviatorilor nr. 1A vor fi create aproximativ 15 noi locuri de muncă. Noul magazin din rețeaua Lidl va oferi clienților o suprafață de vânzare de aproximativ 1300 m² și în jur de 104 de locuri de parcare. Orarul de funcționare a noii unități va fi între 7:00 și 23:00, de luni până duminică.
Deschiderea noului magazin îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. Astfel, în ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.
Încă de la intrarea pe piață, Lidl a investit într-un viitor mai bun, astfel că sustenabilitatea și implicarea în comunitățile din care compania face parte reprezintă fundamente ale culturii sale organizaționale. De aceea, odată cu inaugurarea noii unități în orașul Tuzla, Lidl a amenajat un parc cu o suprafață de 4.150 mp, cu diverse facilități pentru locuitorii orașului. Situat pe Str. Eternității și Poștei, acesta dispune de locuri de joacă pentru copii, mese de șah și tenis de masă, foișor și băncuțe. Pentru reducerea consumului de energie, dar și pentru reducerea impactului asupra mediului, iluminarea parcului se realizează cu ajutorul unor panouri fotovoltaice și senzori de prezență. În spațiul verde creat de Lidl s-au plantat arbori, arbuști, gazon și s-au amenajat alei pietonale. În plus, în imediata vecinătate a parcului, au fost create 15 noi locuri de parcare pentru localnici.
Inaugurarea magazinului din Tuzla continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețeaua Lidl fiind produse în România.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 226 de magazine și 4 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Be the first to comment