Un festival de modă din București s-a transformat într-un glumă de prost gust. Este părerea unanimă a celor care au văzut imaginile de la o prezentare de modă a designerului Eugen Olteanu. Acesta a ales să se folosească de targedia de la Colectiv pentru a-și promova colecția.
Omul de modă a folosit până și păturile termoizolante pe care medicii le pun pe pacienții cu arsuri pentru a-și înfășura manechinele.
Eugen Olteanu a descris colecția drept una inedită.
“Vă invităm să vizionați secvențe din catwalk-ul inedit al evenimentului Bucharest Fashion Week din acest sezon, ediție pentru care am pregătit o colecție caritabilă, în influențe rock, cu scopul de a oferi victimelor de la clubul Colectiv un plus de ajutor și din partea noastră” – așa suna invitația lui Olteanu pentru admiratorii săi de pe Facebook.
Postarea a fost făcută pe Facebook atât pe contul designerului cât și pe cel al Bucharest Fashion Week. În momentul în care au început să curgă criticile, organizatorii festivalului de modă au șters cele aproape 70 de fotografii.
Colecția #Colectiv, formată din cizme, bocanci și botine este prezentă pe site-ul de prezentare al designerului la prețuri între 499 și 1300 lei.
Be the first to comment