În jurul orei 14,30, la stația de tratare și pompare Palas din municipiul Constanța s-au înregistrat mai multe variații de tensiune, iar pompele de la nivelul stației au rămas fără energie. Pentru remedierea situației, echipele RAJA de permanență din cadrul stației fac toate manevrele necesare pentru repornirea pompelor în condiții de siguranță. Avand în vedere debitul mare, dar și numărul consumatorlor deserviți, abonații din zonele CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km4-5, Km5, Poartă 6, Abator, Gară, Casă de Cultură, Inel I și Inel ÎI vor avea apa potabilă la robinete cu presiuni scăzute până în jurul orei 16,00.
Echipele RAJA vor face tot posibilul pentru asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apa la parametrii optimi, atâta timp cât nu vor mai există fluctuații/întreruperi în alimentarea cu energie electrică.
Având în vedere atenționările meteo de viscol, ninsori și ger, la nivelul SC RAJA SA sunt constituite zeci de echipe pentru intervenția rapidă, care asigură permanență în toată această perioadă.
Asigurăm toți abonații societătii că reprezentanții companiei noastre vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemelor de distribuție apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsă energiei electrice (cabluri și fire de inaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, facem un apel către toți consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societătii, la numărul de telefon: 0241.924.
Be the first to comment