Trageri cu armamentul de infanterie, expoziție de tehnică și armament, precum şi alte surprize, au pregătit, joi, 30 martie, militarii Batalionului 307 Infanterie Marină pentru 150 de elevi din Babadag, care au ales să desfăşoare o zi din programul “Şcoala Altfel – Să ştii mai multe, să fii mai bun!” alături de infanteriştii marini.
Activitatea face parte din programul Ministerului Apărării Naţionale „Armata – O şcoală altfel” şi are ca scop susţinerea activităţilor educative cu caracter non-formal organizate de Ministerul Educaţiei Naţionale.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Cei mai talentaţi dintre participanţii la concursul judeţean “BD Noël-Bd Santa”, organizat de Şcoala Gimnazială nr. 33 “Anghel Saligny” şi Liceul “Decebal” din Constanţa și-au primit răsplata. Câştigătorii au primit diplome, cărţi şi rechizite. Premierea […]
Simularea examenelor naționale din județul Constanța a demarat luni, 13 martie cu proba scrisă la disciplina Limba și Literatura română. În județul Constanța au absentat 1081 elevi de clasa a 8-a, a 11-a și a […]
Inspectoratul Școlar Județean Constanța a anunțat că anul acesta, 5.211 absolvenți de clasa a VIII-a vor susține probele scrise din cadrul Evaluării naționale în 126 de centre de examen, conform calendarului: ( 19 iunie 2017 […]
Be the first to comment